Re: wmiarę cichy cooler do podkręconeo Athlona 1700+ (0,13mikrona)

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 23:19:27 MET DST

Użytkownik "Ja_Nul^" <ja_nul_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Rozważam zakup Zelmana CNPS6000A-AlCu 78zł( i to już naprawdę górna
granica
> kasy, jaką mogę przeznaczyć na cooler) oraz Spire Falcon Rocka II, proszę
> pomoc w wyborze z pośród dwóch powyższych, lub jakieś nowe propozycje.
>
> Czy na tych coolerach (na zelmanie w trybie silent uda mi się w ogóle przy
> rozsądnej temperaturze podkręcić procka na 12x166 (mój athlon 1700+ to
JIUHB
> z defaultowym napięciem 1.5 V))?

Zalman jest OK, sam uzywam i jestem zadowolony. Tez mam athlona 1700+ XP
0,13 mikrona na 1,5V.
Polecam jako dodatek do tego zalamana Noise Killer (plytka - regulator
obrotow). Mozna to cudo kupic na Allegro, bezposrednio od konstruktora
(opis, zdjecia i linki na stronie w stopce).
Ja dodatkowo dalem za NK rezystor i wiatrak kreci sie ponizej 5V :) .
Dzieki temu wreszcie przestalem go w nocy slyszec.

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/