Potrzebuję pomocy ze złożeniem sprzętu!!

Autor: Adam Szlachtowski (adam_poznan_at_WYTNIJTObuziaczek.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 14:10:32 MET DST

Hejka wszystkim pececiarzom!
Mam problem,z którym mam nadzieję uporam się przy Waszej pomocy...
Planuję w najbliższym czasie złożyć sobie komputer,ale nie mam najmniejszego
pojęcia jak dobrać do siebie trzy podzespoły za rozsądną cenę...
Jak na razie jestem ukierunkowany tak:
-monitor Samsung 753 DFX
-HDD Seagate 7200.7 120 GB 2 MB Cache
-nagrywarka Lite-On LTR 52246S
-karta graf. HiS Excalibur Radeon 9200 VIVO

Kłopot w tym,że nie znam się za bardzo na innych podzespołach i nie wiem jakie
dobrać części ( procesor, RAM i płyta główna) żeby to wszystko płynnie chodziło.
Dodam jeszcze,że w najbliższym czasie nie chciałbym niczego w nim zmieniać,
podrasowywać, nie znam się na "podkręcaniu podzespołów".
Szukam po prostu dobrego kompa przeznaczonego do gierek ( głównie RTS-y, RPG,
czasem 3D-ale rzadko..), oraz do filmów.

Więc proszę o pomoc z wyborem procka,RAMu i płyty-powiedzmy,że nie chcę
przekroczyć 1300, z wielkim bólem 1500 zeta. A jeżeli ktoś ma jakieś sugestie w
kwestii tego co wymieniłem wcześniej ( moje ukietunkowania..) to bardzo chętnie
wysłucham wszelkich rad.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.