Re: Potrzebuję pomocy ze złożeniem sprzętu!!

Autor: Artur Misewicz (rumba_at_it.com.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 16:08:31 MET DST

> pojęcia jak dobrać do siebie trzy podzespoły za rozsądną cenę...
> Jak na razie jestem ukierunkowany tak:
> -monitor Samsung 753 DFX
> -HDD Seagate 7200.7 120 GB 2 MB Cache
> -nagrywarka Lite-On LTR 52246S
> -karta graf. HiS Excalibur Radeon 9200 VIVO
> Więc proszę o pomoc z wyborem procka,RAMu i płyty-powiedzmy,że nie chcę
> przekroczyć 1300, z wielkim bólem 1500 zeta. A jeżeli ktoś ma jakieś
sugestie w
> kwestii tego co wymieniłem wcześniej ( moje ukietunkowania..) to bardzo
chętnie
> wysłucham wszelkich rad.
> [...]

Mnie sie wydaje ze rzeczywiscie porzadna obudowa(ok 200-250 )do tego
_porzadna_ plyta (np Abit NF7S-ok 500 zl) +procesor "najtanszy z
najszybszych")) np Athlon 2000+ ( ok 300) jezeli dodamy 1*512 Kingstona to
bedzi nastepne 300 i tak zamykamy sie w sumie.Dokupienie potem szybszego
procka jak stanieja (nawet 3XXX+ i modulu pamieci powoduje ze zestaw jest
rozwojowy i niewiele sie straci przy nastepnej modernizacji
Artur Misewicz