Re: Potrzebuję pomocy ze złożeniem sprzętu!!

Autor: pzi (pzi_at_gazeta.pl.wytnijto)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 23:27:34 MET DST

"Adam Szlachtowski" <adam_poznan_at_WYTNIJTObuziaczek.pl> wrote in

> Hejka wszystkim pececiarzom!
> Mam problem,z którym mam nadzieje uporam sie przy Waszej pomocy...
> Planuje w najblizszym czasie zlozyc sobie komputer,ale nie mam
> najmniejszego pojecia jak dobrac do siebie trzy podzespoly za rozsądną
> cene... Jak na razie jestem ukierunkowany tak:
> -monitor Samsung 753 DFX
> -HDD Seagate 7200.7 120 GB 2 MB Cache

pamietaj, ze na ten dysk jest tylko 1 rok gwarancji...

> -nagrywarka Lite-On LTR 52246S
> -karta graf. HiS Excalibur Radeon 9200 VIVO

a po co VIVO? o ile VO rozumiem (filmy) to po co wejscie? bedziesz obrabial filmy?

> Klopot w tym,ze nie znam sie za bardzo na innych podzespolach i nie
> wiem jakie dobrac cześci ( procesor, RAM i plyta glówna) zeby to
> wszystko plynnie chodzilo. Dodam jeszcze,ze w najblizszym czasie nie
> chcialbym niczego w nim zmieniac, podrasowywac, nie znam sie na
> "podkrecaniu podzespolów". Szukam po prostu dobrego kompa
> przeznaczonego do gierek ( glównie RTS-y, RPG, czasem 3D-ale
> rzadko..), oraz do filmów.

to polecam http://forum.tweak.pl i dzial "Sprzet" - tam jest wszystko ladnie
omowione, mozna poczytac o wadach i zaletach plyt glownych i reszty sprzetu

pozdrawiam
pzi