Re: odzyskanie danych

Autor: Loonie (loonie2_at_tlen.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 14:18:06 MET DST

W pewien wiosenno-senny dzionek owieczka Loonie napisała liścik
<su094pkqn081.dlg_at_Loonism.const.development> i puscila go z wiatrem...

> Kiedy wklepię parametry podane na stronie to pojemność dysku w biosie jest
> podawana jako 8GB. Próbowałem tak i siak. Jestem już bliski formatu.

Happy end:
Używając Acronis Diskeditora i posiłkując się wiadomościami z www.ntfs.com
odtworzyłem posiekany na plasterki Master Boot Record twardziela i
wrzuciłem tam informacje o partycjach. Reszta dysku jest nienaruszona więc
odzyskałem moje circa 100GB danych. Miłe uczucie...

--
Pozdrowienia,
Loonie