Re: Warto to?

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 13:26:34 MET DST

Sniper wrote:

> No cóż - twój wybór. To była tylko moja sugestia.

Pisalem wczesniej, piorytet to cena i stabilnosc, a nie predkosc.

> Bo słyszałem (i miałem) o zbyt wielu problemach na tanich wynalazkach.

Ja akurat spotkalem sie z samymi opiniami pozytywnymi jesli chodzi o plyty
ASCROCK. Masz jakies konkretne zastrzezenia do tej firmy?

> Że jak? Oj, chyba dawno GF'a nie widziałeś, albo opierasz swoje
> opinie na starych doświadczeniach, albo opiniach z grupy. Poza tym -
> jak chcesz zobaczyć różnicę na 17-calowym monitorze?

Watpie zeby GF za 400PLN mial lepszy obraz niz Radeon Herculesa. Po za tym
ten fakt potwierdzony jest w wielu postach na tej grupce i nie widze powodu,
zeby ludziom nie wierzyc. Na dodatek za 400PLN zadnego sensownego GeForca
nie kupisz. Chyba nie proponujesz zakup jakis wynalazkow typu GF4 FX5200, bo
jesli tak jest to nie mamy chyba o czym gadac. Najtanszy sensowony GF4
Ti4200 firmy PixelView jest za prawie 500PLN i naprawde nie wierze, ze ta
karta da ostry obraz. Przy kiepskich (czytaj tanich) kartach roznice nawet
na 17" monitorze. Oczywiscie mam na mysli dobra 17-stke.

> A tak w ogóle: po co zadajesz pytania, jeśli i tak każdą moją sugestię
> odparłeś stwierdzeniem w stylu "a po co?". Może liczyłeś, że napiszę:
> "Wspaniale! Cudowny zestaw! Od dziś jesteś moim idolem! Ja też lecę
> sobie taki złożyć. :)"

Po to napisalem zeby poznac opinie innych. Wiesz jakbym sluchal opini
kazdego to wczoraj skonczyloby sie na zestawie na zasilaczu Codegena i GF4
FX5200 i jeszcze jakims innym syfie.

--
p.
Solec-Zdroj (zdjecia itp.) ZAPRASZAM=> http://republika.pl/soleczdroj