Re: Warto to?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 14:01:42 MET DST

Użytkownik "perszing" napisał:

> Masz jakies konkretne zastrzezenia do tej firmy?

Tak, pomagałem już kilku znajomym posiadającym takie płyty. Nie będę się
rozpisywał, bo nie ma sensu. Wystarczy, że powiem, iż dawno zniechęciłem się
do tanich wynalazków.

> Watpie zeby GF za 400PLN mial lepszy obraz niz Radeon Herculesa.

No, ja przesiadłem się z Elsa Gladiac MX (GF 2 MX) na Sapphire 9100 i na
monitorze LG Flatron 915 FT+ nie widzę żadnej różnicy. Porównywałem obraz na
Herculesie o którym piszesz i również jest identycznie. W obu przypadkach
obraz stabilny jak żyleta, więc naprawdę nie wiem, skąd biorą się opinie, że
jedno jest gorsze a drugie lepsze. W pracy mam kilkadziesiąt kart różnych
producentów. Nie widzę absolutnie żadnej przewagi Radeonów pod tym względem.

> Wiesz jakbym sluchal opini kazdego to wczoraj skonczyloby
> sie na zestawie na zasilaczu Codegena i GF4 FX5200

I też doszukałbyś się na grupie setek opinii, że wszystko działa znakomicie.
Takie są prawa grupy. To tak jak z płytami ECS, czy ASRock. Jedni je
wielbią, inni krytykują. Ale ci, którzy wolą unikać problemów, po prostu
takich wynalazków nie kupują.

--
Pozdrawiam,
Sniper