Re: Warto to?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 12:05:16 MET DST

Użytkownik "perszing" napisał:

> Nie przesadzaj ze A 2+ jest duzo szybszy od 1,7+.

No cóż - twój wybór. To była tylko moja sugestia.

> A czemu?

Bo słyszałem (i miałem) o zbyt wielu problemach na tanich wynalazkach.

> Zdaje sobie z tego sprawe, ale chce miec w miare dobra
> jakosc obrazu a niestety GF'y tego nie gwarantuja

Że jak? Oj, chyba dawno GF'a nie widziałeś, albo opierasz swoje opinie na
starych doświadczeniach, albo opiniach z grupy. Poza tym - jak chcesz
zobaczyć różnicę na 17-calowym monitorze?

A tak w ogóle: po co zadajesz pytania, jeśli i tak każdą moją sugestię
odparłeś stwierdzeniem w stylu "a po co?". Może liczyłeś, że napiszę:
"Wspaniale! Cudowny zestaw! Od dziś jesteś moim idolem! Ja też lecę sobie
taki złożyć. :)"

--
Pozdrawiam,
Sniper