Re: nagrywarka.. i cos ciekawego...

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 10:24:06 MET DST

Użytkownik "TRH alias Bubby" napisał:

> Jeśli potrzebujesz nowego CD-RW to polecam Lite-On 52x32x52.
> Szczególnie że jest to na częściach Plextora

Skąd to info? Chodzi o ten konkretny model, czy wszystkie Lite-Ony? Bo jeśli
tak, to cieszę się, że nie wywaliłem 2x większej kasy na Plextora. Kupiłem
Lite-On 52246S i jest to najgorsza nagrywarka jaką w życiu miałem (a
zajechałem już z 6 modeli, nie licząc tych w pracy). Nie dość, że wyje jak
wiertarka, rozwala płyty (MMORE, TDK), to po pół roku pracy ma już poważne
problemy z odczytem. Gdybym wiedział, że czeka mnie taka świetlana
przyszłość, wybrałbym chyba Asusa.

--
Pozdrawiam,
Sniper