Re: nagrywarka.. i cos ciekawego...

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 11:06:28 MET DST

> Skąd to info? Chodzi o ten konkretny model, czy wszystkie Lite-Ony?

Niestety konretny model...

> Bo jeśli
> tak, to cieszę się, że nie wywaliłem 2x większej kasy na Plextora. Kupiłem
> Lite-On 52246S i jest to najgorsza nagrywarka jaką w życiu miałem (a
> zajechałem już z 6 modeli, nie licząc tych w pracy). Nie dość, że wyje jak
> wiertarka, rozwala płyty (MMORE, TDK), to po pół roku pracy ma już poważne
> problemy z odczytem.

każdej firmie zdarzają się trafne serie. Ta widoczne miała jakąś wadę
produkcyjną. BTW kto używa CD-RW do odczytu?!?! W ten sposób skraca się jej
życie kilkukrotnie!

> Gdybym wiedział, że czeka mnie taka świetlana
> przyszłość, wybrałbym chyba Asusa.

I zawiódł byś się w dokładnie ten sam sposób.
Czasy gdy ASUS przodował na rynku optyki minęły. Teraz królują Plextor,
Pioneer a z tańszych Lite-On.

Dokładnie 2,5 roku temu ja i mój kumpel kupiliśmy takie same nagrywarki
Plextor 16x12x40. Co ciekawe obie padły dokładnie w ten sam sposób w tym
samym czasie miesiąc temu. Poprostu przestały nagrywać. U mnie płyta
dochodziła do 93% u niego do 44% i wywalało jakiś błąd. Zawsze w tym samym
momencie.
Wychodzi na to że jakiego sprzętu, obojętnie jakiej firmy nie kupisz i tak
jest on z góry zaprogramowany na zepsucie.