Re: nagrywarka.. i cos ciekawego...

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 14:07:49 MET DST

Użytkownik "Fikolek_01" <scashone_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> witam..mam problem z nagrywarka..jest jakas poj***a !! jest to combo
> samsunga..od poczatki miala jakies odchyly..tzn czasami nagrywa a czasami
> nie..albo raz widzi plytke a raz nie .. i nie wiem co jest.. ?! albo
wywala
> mi bledy..ze cos tam jest nie tak z fixacja albo `power calibration error
`
> ludzie ktos wie co to jest ?? bo jak nie to bede musial kupic nowa
> nagrywarke tylko jaka ???...

Nie dość że Combo to jeszcze Samsung. Zapamiętaj: SAMSUNG robi bardzo
wysokiej jakości elektronikę (RAM, monitory, itd) a wszystko mechaniczne
sypie się straszliwie. Miałem już dwa CD-ROMy Samsunga i jednego DVD-ROMa.
Wszystko zdechło po roku.
Jeśli potrzebujesz nowego CD-RW to polecam Lite-On 52x32x52. Mam od
tygodnia. Nagrałem już z 50 płytek i jestem bardzo zadowolony. Szczególnie
że jest to na częściach Plextora którym ma wysoką renomę w tej dziedzinie.

Co do twojego combo to "power calibration error" też kiedyś miałem na
starej nagrywarce. Zauważyłem że to może zależeć od CD-R. Bo jak dałem mu
inną to nagrywał normalnie. Co do reszty IMO to pierwsze objawy zużycia
urządzenia.