Soltek SL-75FRM-L i Asus A7V8X

Autor: Przemko (wachmed_NOSPAM__at_wp.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 10:16:04 MET DST

Witam,

Stanalem przed problemem zmiany plyty z Asus A7N8X Seluxe na cos innego,
poniewaz moja karta dzwiekowa (nota bene dosc droga) za zadne skarby nie
chce wspolpracowac z ta plyta. Doszedlem do wniosku, ze na wymianie plyty
strace duzo mniej niz na zmianie karty.

I tutaj mam pytanko. Poniewaz producent karty podaje, ze wspolpracuje ona z
Soltekiem SL-75FRM-L, oraz z plytami zbudowanymi na bazie VIA KT400, to
ktora z tych plyt wybrac ? Jakos nigdy nie mialem do czynienia z plytami
Solteka, chyba bardziej sklonny bylbym zaufac Asusowi... Czy chipset KT400
jest stabilny i pracuje bez problemow (mialem kiedys klopoty z KT133, stad
brak zaufania do VIA) ? Nie zalezy mi na podkrecaniu procka (Athlon XP
2000+), tylko na stabilnej pracy calosci. Pamiec: 2x256 DDR333 Kingston.

    pozdrawiam
            Przemko