Re: [OT] i-net + czytanie cudzej korespondencji

Autor: Mirek (mirek88_at_go2.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 21:37:33 MET DST

On 9/29/2003 9:04 PM, Magik wrote:

> cześć
> wiem że na 100% pisze na złą grupe ale niestety muszę.
> jest w sieci mojej przyjaciółki taki admin - złośliwa bestia , który podobno
> rozsyła swoim uzytkownikom jakiegos wirka dzieki czemu moze czytać ich
> korespondencję rozmowy przez gg i inne (anty vir nic nie wykazał).

Nie musi niczego instalowac na komputerach użyszkodników aby przeglądać
pocztę, gg i monitorować to co oglądają na www

> robi za pomoca jakiegos programu - nie wiem. ale mam pytanko jak wykryć cos
> takiego?? może sa jakieś programy które pozwoliły by na sprawdzanie co się
> dzieje w sieci z wiadomością lub inne wykazujące taka aktywność??? dzieje
> się to na różnych systemach serii windows - lina nie chce mieć.

nie sprawdzisz czy twoja korespondencja była czytana "po drodze"

> zamierzam zainstalowac jej na kompie firewalla`a.

to w tym problemie nic nie da, jakkolwiek przyda się..

> moze jeszcze jakies
> zabezpieczenia

Szyfrowanie poczty

> pytanko czy mozna wykazac ze admin poblokował tylko pewne usługi ??? np. gg
> chodzi bez zarzutu ale zadnej stronki wyświetlic nie mozna.

Sprawdź czy na innych kompach w LAN'ie wszystko działa ok. I wcale nie
musisz do nich chodzić:)

> system zainstalowałem jej ja i podejrzewam ze poblokował jej pewne usługi
> aby móc sam przyjśc do niej i zainstalować jej pewne swoje aplikacje.

Dać adminowi propozycję "nie do odrzucenia", najlepiej w towrzystwie
kilku łysych w dresach:)

--
Mirek
mirek88_at_go2.pl