Re: Wyciszanie kompa ???

Autor: Bartek Gliniecki (email_at_nieistotny.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 21:37:24 MET DST

Lookasik wyskrobał(a):
> W zwiazku z tym ,ze szum wytwarzany przez moj sprzet jest dosyc uciazliwy
> postanowilem wyciszyc kompa. I stad moje pytania. Czy warto zainwestowac
> np w gabke akustyczna jak na ponizszym linku ????
>
> http://www.4max.com.pl/produkt.asp?g=42&gg=18&id=149
>
> a moze polecacie cos innego ???? i ew co jeszcze zrobic ,zeby wyciszyc
> sprzet???
>
> I nastepne pytanie czy ta gabka nie wplynie na podniesienie temperatury
> wewnatrz obudowy ????

Gąbka podniesie temperaturę, a to może spowodować zwiększenie prędkości
obrotowej wiatraków, czyli możesz wyjść z hałasem na zero, a z pieniędzmi na
minus.

Nie wiem na jakim jesteś etapie jeśli chodzi o wyciszanie kompa, czy coś już
w tym kierunku robiłeś, ale najlepiej zacząć od zabrania się za bezpośrednią
przyczynę hałasu: wiatraki i dysk twardy.

Wiatrak na procesorze i w zasilaczu najlepiej wymienić na takie, które mają
poziom szumu poniżej 21 dB, ewentualnie zwolnić obroty tych, co się ma. Dysk
twardy można odizolować od obudowy, żeby się drgania na nią nie przenosiły.

--
Bartek Gliniecki
[ email: jak potrzebujesz, to spytaj  .::::::::::::::.  GG: 3967232 ]