[OT] i-net + czytanie cudzej korespondencji

Autor: Magik (wladek_g_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 21:04:01 MET DST

cześć
wiem że na 100% pisze na złą grupe ale niestety muszę.
jest w sieci mojej przyjaciółki taki admin - złośliwa bestia , który podobno
rozsyła swoim uzytkownikom jakiegos wirka dzieki czemu moze czytać ich
korespondencję rozmowy przez gg i inne (anty vir nic nie wykazał). moze to
robi za pomoca jakiegos programu - nie wiem. ale mam pytanko jak wykryć cos
takiego?? może sa jakieś programy które pozwoliły by na sprawdzanie co się
dzieje w sieci z wiadomością lub inne wykazujące taka aktywność??? dzieje
się to na różnych systemach serii windows - lina nie chce mieć.
zamierzam zainstalowac jej na kompie firewalla`a. moze jeszcze jakies
zabezpieczenia
pytanko czy mozna wykazac ze admin poblokował tylko pewne usługi ??? np. gg
chodzi bez zarzutu ale zadnej stronki wyświetlic nie mozna.
system zainstalowałem jej ja i podejrzewam ze poblokował jej pewne usługi
aby móc sam przyjśc do niej i zainstalować jej pewne swoje aplikacje.
acha i jeszcze ostatnie czy lan czat pro ma jakies ukryte funkcje - czy może
to być przyczyną???

thnx i jeszcze raz sorry za OT
może jest jakaś grupa która się tym zajmuje???