Re: [OT] i-net + czytanie cudzej korespondencji

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 22:06:33 MET DST

Magik <wladek_g_at_interia.pl> wrote:
> cześć
> wiem że na 100% pisze na złą grupe ale niestety muszę.
> jest w sieci mojej przyjaciółki taki admin - złośliwa bestia , który
> podobno rozsyła swoim uzytkownikom jakiegos wirka dzieki czemu moze
> czytać ich korespondencję rozmowy przez gg i inne (anty vir nic nie
> wykazał). moze to robi za pomoca jakiegos programu - nie wiem. ale
> mam pytanko jak wykryć cos takiego?? może sa jakieś programy które
> pozwoliły by na sprawdzanie co się dzieje w sieci z wiadomością lub
> inne wykazujące taka aktywność??? dzieje się to na różnych systemach
> [...]

Załóż sobie konto pocztowe na jakimś serwerze obsługującym SSL, tu
będziesz bezpieczny. Zainstaluj firewalla i popatrz, jakie procesy
żądają dostępu do netu - jak znajdziesz coś a'la trojan, co można ściśle
powiązać ze wścibskim adminem (konkretnie z IP jego serwera), to sprawa
kwalifikuje się na zarobek dla adwokata...

--
M.
/odpowiadając zmień k na kkwinto/