Re: czy to dobre wyniki??

Autor: dj martin (djmartin_at_tenbit.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 18:44:53 MET DST

formatowalem ...i instalowalem juz 3 razy..
zwisy sa losowo....niewiadomo kiedy i gdzie...
nawet gdy sie jeszcze nie zdolalem zalogowac to czasami sie wiesz....
jak jestem w internecie...
jak wychodze z systemu
chcialbym zauwazyc ze chodzil on caly czas sprwnie od ponad 12 miesiecy...
az tu takie rzeczy sie dzieja...
nie eliminuje plyty bo nie wiem jak ja przetestowac...
eliminuje jak narazie pamiec!
pisza ze zasilacz jest okey...
nie przegrzewa sie procek ale co dalej .. co testowac i jak??

Użytkownik "Przemek" <przemyslaw.chwast_at_no_spam.ccc.com.pl> napisał w
wiadomości news:bdelag$gf4$1_at_atlantis.news.tpi.pl...