Re: czy to dobre wyniki??

Autor: Przemek (przemyslaw.chwast_at_no_spam.ccc.com.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 13:25:25 MET DST

dj martin wrote:
> jesli to nie pamiec.. nie zasilacz..... to kurde bele co...
> wiesza sie od czasu do czasu... i nie wiem przez co...

aaaaaaa... to chodzilo o zwis !!
Przjerzalem wstecz temat i nie zauwzylem .. hmm.

No nic.
Skoro wiesza sie system to moze uwalony system ?

Zgaduje.. choc nie do konca.
Jesli uzywasz go dlugo moze jednak jakas wadliwa dll-ka ?

Nie napisales w jakies sytuacji masz zwieche .
Czy podczas uruchamiania konkretnej aplikacji ..
czy w losowo wybranych momentach.. nawet podczas bezczynnosci .
Moze instalowales jakies stery ?
moze nowa aplikacja ?
moze jakis wirusik ?
dialerek ?

Trudo cos poradzic.
Jesli eliminujesz plyte, proca i pamiec to pozostaje jeszcze
reinstalka systemu. Pakowac pieniadze w zasilke to chyba za wczesnie.

pozdr.