Re: Pytań kilka o zasilacz

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 18:35:18 MET DST

In article <bdf2l0$7ut$1_at_news.onet.pl>, Pavel wrote:

> Zabezpieczenia mają takie same jak wszystkie inne zasilacze, również te
> najtańsze. Różnica w tym, że są lepiej zaprojektowane i wykonane z dobrej
> jakości podzespołów.

Na pewno Chieftec ma przynajmniej jedno zabezpieczenie więcej: nie startuje,
jeżeli wentylator jest odłączony/spalony. Sprawdziłem. Poza tym nie wiem. Ma
więcej elementów niż "zwykły" zasilacz, może to są i dodatkowe
zabezpieczenia. A może ten "zwykły" jest lepiej pomyślany i ma to samo przy
mniejszej ilości elementów :)

Paweł