Re: czy to dobre wyniki??

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 18:57:15 MET DST

Użytkownik "dj martin" <djmartin_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> formatowalem ...i instalowalem juz 3 razy..
> zwisy sa losowo....niewiadomo kiedy i gdzie...
> nawet gdy sie jeszcze nie zdolalem zalogowac to czasami sie wiesz....
> jak jestem w internecie...
> jak wychodze z systemu
> chcialbym zauwazyc ze chodzil on caly czas sprwnie od ponad 12 miesiecy...
> az tu takie rzeczy sie dzieja...
> nie eliminuje plyty bo nie wiem jak ja przetestowac...
> eliminuje jak narazie pamiec!
> pisza ze zasilacz jest okey...
> nie przegrzewa sie procek ale co dalej .. co testowac i jak??

Sprawdź wiatrak na karcie graficznej, ewentulanie
podmień kartę na inną (i sterowniki też) i sprawdź.

Czy na płycie głównej też masz wiatraczek (taki mały)?
Też sprawdź czy kręci się spoko czy za wolno.

--
Pozdrawiam,          "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                          It doesn't laugh or cry.