Re: Sapphire Radeon 9100 Atlantis - Opinia [DŁUGIE]

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 15:01:50 MET DST

Użytkownik "Mr.Jack" napisał:

> Geforce 3 Ti200
> zarowno w UT2003 jak i Unreal 2 gram na max detali
> w 1024x768x32 (bez fsaa) i w zasadzie prawie nigdy
> nie zdazylo mi sie doswiadczyc skakania obrazu.

No właśnie to mnie mocno zastanawia. Na poprzednim GF 2 MX mogłem zagrać w
800x600 przy minimum detali. Nie jestem w stanie ocenić, jak duża jest
różnica w poziomie wyświetlanych trójkątów, ale wiem jedno: na GF nie miałem
takich skoków. Może po prostu kod jest lepiej zoptymalizowany pod kątem
produktów NVIDII?

> Czasem, gdy jestem na jakiejs wypasionej planszy
> i w okolo biega mnostwo botow, raz na jakis czas
> sie cos przytka przy obracaniu i strzale/wybuchu

Własnie takie przypadki miałem na myśli. Ja gram zawsze z 16 botami, na
najbardziej wyszukanych planszach. W dodatku poziom umiejętności bootów też
ustawiam na bardzo wysoki, stąd też grad pocisków i wybuchów miotających się
po planszy.

> Podejrzewam, ze cos masz zle skonfigurowane
> w systemie lub na karcie, albo te sterowniki
> sa jakies gowniane...

Czy źle? Raczej wątpię. Nie uważam się za laika. Zresztą, gdyby było źle, to
wyniki w 3D Marku też byłyby zaniżone. Tymczasem u mnie było wyraźnie
lepiej. Moim zdaniem po prostu ta karta więcej nie potrafi. Jak znajdę czas,
to napiszę dokładnie w jakich ustawieniach gram, na jakiej planszy i
ocenisz, czy u ciebie jest podobnie.

Pozdrawiam,
Sniper