Re: Sapphire Radeon 9100 Atlantis - Opinia [DŁUGIE]

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 14:53:18 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" napisał:

> 256mb ramu to _malo_ do windy xp i nowych gier

No właśnie zapomniałem dopisać. Poprzedni tekst stworzyłem wczoraj - dzisiaj
go tylko opublikowałem. A dziś rano miałem jeszcze okazję przeprowadzić
kolejne testy, z dodatkową identyczną kostką pamięci (razem 512 MB). Na
razie test był ogólnikowy, więc bez jakichś konkretów. Ale póki co, w
3DMarku 2001 identyczne wyniki, a w Unreala pograłem ze 20 minut i też było
identycznie.

> normalne jest ze radeony nie 'zglaszaja' sie przy starcie

Acha, rozumiem. No to moje przeoczenie.

> a co do toca rade driver to problem przerabiany
> i wina lezy raczej po stronie codemasters.

Tak jak myślałem.

> wiec dziwnie to brzmi bo zawiodles sie na wydajnosci o
> ktorej nie myslales kupujac karte:)

Może faktycznie źle się trochę wyraziłem. Zawiodłem się, bo pamiętam, jak
jeszcze jakiś czas temu cały świat szalał na punkcie Radeona 8500. Wtedy
były już takie gierki jak NFS HP2 i wszyscy krzyczeli, że śmigają jak
marzenie. Również teraz czytam, że Radek 9100 jest super produktem, który
poradzi sobie z każdą grą. Spodziewałem się, że faktycznie tak będzie. Nie
liczyłem, że będę miał 100 FPS w Unrealu 2003 tylko, że w rozsądnych
rozdzielczościach będzie można sobie płynnie pograć. Myliłem się.

Pozdrawiam,
Sniper