Re: Sapphire Radeon 9100 Atlantis - Opinia [DŁUGIE]

Autor: Mr.Jack (mrjack_at_neurovirgin.com)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 14:10:29 MET DST

> dookoła. Pierwszy ruch i widzę prawie pokaz slajdów. Nie dało się grać.
Ale
> jakość tekstur po prostu miodzio. Obniżam parametry. 800x600, nieznacznie
> zmniejszyłem szczegóły. Startuję - chodzi. Fajnie płynnie. Następna
plansza.
> Jakaś wypasiona, bo gra znowu siadła do poziomu 5-6 klatek/sek. Zmniejszam
> dalej. W efekcie końcowym płynnie mogłem grać w 800x600 z szczegółami
> ustawionymi w trybach High (wyżej: Higher, Highest). Niestety, momentami
> nadal robiło się ślamazarnie, ale niżej już nie obniżałem - bo jakość
> grafiki spadała na łeb na szyję i przestawało mnie to rajcować.

Baaaaaaaardzo dziwne. Moj komp: Athlon 1800+, 512 SDRAM Noname, ASrock K7VT,
Geforce 3 Ti200, Detonatory 40.cos tam, DX9, WinXP Pl bez SP1

zarowno w UT2003 jak i Unreal 2 gram na max detali w 1024x768x32 (bez fsaa)
i w zasadzie prawie nigdy nie zdazylo mi sie doswiadczyc skakania obrazu.
Czasem, gdy jestem na jakiejs wypasionej planszy i w okolo biega mnostwo
botow, raz na jakis czas sie cos przytka przy obracaniu i strzale/wybuchu
ale sa to sporadyczne przypadki. Nigdy na tej karcie w zadnej z tych gier
nie mialem sytuacji, zebym musial obnizac rozdzielczosc. Ostatnio robilem to
w U2 przy konfigu Duron 700 + Gef 2 MX 400.
Mam sprzet slabszy od twojego (Gef3 Ti200 widzialem wypada troche gorzej od
R9100), a mimo tego nie mam takich problemow. Podejrzewam, ze cos masz zle
skonfigurowane w systemie lub na karcie, albo te sterowniki sa jakies
gowniane...

mrj