Re: Sapphire Radeon 9100 Atlantis - Opinia [DŁUGIE]

Autor: Hubert (Hubert.Salata_at_agora.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 15:21:44 MET DST

> No właśnie to mnie mocno zastanawia. Na poprzednim GF 2 MX mogłem zagrać w
> 800x600 przy minimum detali. Nie jestem w stanie ocenić, jak duża jest
> różnica w poziomie wyświetlanych trójkštów, ale wiem jedno: na GF nie miałem
> takich skoków. Może po prostu kod jest lepiej zoptymalizowany pod kštem
> produktów NVIDII?

Abit kt7 cpu+1700+@2400+ ram 384 + R9100 + win XP
Zlozylem zestaw i nie moglem dojsc do punktu w ktorym Morrowind nie mial by
czkawki.
Co pomoglo ?
Zainstalowalem recznie sterowniki do urzšdzenia Via Agp to CPU, VIA PCI to PCI i
temu podobne.
Normalnie jak zinstalowalem VIA 4in1 4.46 to nie zainstalowal on wlanych
sterownikow do tych urzšdzeń. Byly tam stery Microsoftu.
Po tych zabiegach gra chodzi płynnie.
Moze u Ciebie tez sie nie zainstalowaly owe sterowniki.

hubert