Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 23:24:04 MET DST

Użytkownik "Czarek Gorzeński" <czarek_at_szanty.art.pl> napisał w wiadomości

> Jakoś od tego czasu przestałem
> wierzyć w cudowność markowych komputerów, szczególnie po porównaniu ich
> cen do porządnie złożonych "składaków".

Dziwne bo pewna znajoma firma używa jeszcze wielu komputerów marki IBM i
Compaq i były nietykane od nowości. BTW to nietykanie jest bardzo wskazane
dla trwałości sprzętu ;))

> Sprawy związane z reklamacją PC-ta? Opowiedz. :)

Na szczęście nie miałem takiej potrzeby (odpukać). Mimo że mam teraz mały
konflikt z serwisem (patrz wcześniejsze posty) myślę, że da się sprawę
załatwić polubownie ;))
pozdr
Marcin