notebook + drukarka

Autor: pb (pid_at_konto.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 22:49:24 MET DST

Mam notebooka Siemens-Nixdorf Mobile 700. Brakuje w nim USB. Mam drukarke HP
3820, ktora podlaczam do centronicsa. Pod dosem (print screen), jak i pod
windowsem drukuje sie na kartce linijka "krzaczkow". Probowalem wszystkich
ustawien LPT w biosie i wciaz prawie te same znaczki. Bios jest najnowszy.
Czy to uszkodzony port?
Szukam tez karty PCMCIA -> USB jak alternatywe. Ale nie moge znalezc nigdzie
takiej karty (podobno 16-bitowa).
Czy ktos moze mi pomoc? Jakis adres serwisu notebokow we Wroclawiu?
Dzieki.