R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_o2.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 14:38:37 MET DST

Witam

Wszyscy trąbią o tym, jak prądożerne są Radki 9100 oraz wszystkie wzwyż.
Mówi się, że Codegeny to dziadostwa i w połączeniu z R9100 palą komputery.
Zastanawia mnie to troszkę, bo jak przeglądam cenniki sklepowe, to prawie
wszystkie obudowy są marki Codegen albo tym podobne w cenie do 150zł.
Widziałem nawet oferty sklepowe gdzie nie było droższych obudów. Przecież
dla sklepu nieciekawie jest, gdy klient zwraca towar, bo np. coś się spaliło
bo zasilacz nie wytrzymał, bo poszli by z walizkami. Masa ludzi kupuje te
Codegeny i pewnie połowa z nich wsadza tam właśnie te "wymagające" Radki. To
mi się trochę kłóci z tym, co czytam na gupach. Dodam, że dopiero właśnie na
grupach dowiedziałem się o tym problemie, a czytam prasę komputerową,
interesuję się tym. Przecież gdyby te Codegeny nie mogły pracować z Radkami,
to wszędzie by wrzało od tego. A czy nie jest przypadkiem tak, że grupa osób
po prostu uważa Codegeny za złom i zawsze będzie na nie najeżdżała. Tak samo
jak wszyscy najeżdżają na ECS'y, a ja mam k7s5a i jest to bardzo stabilna
płyta, z którą nie miałem żadnych! problemów (dla porównania płyta na BX'ie
była mniej stabilna niż obency ECS).
I nie mówcie mi, że sprzedawcy chcą tylko sprzedać towar. Bo jeśli byłoby
tak jak mówicie, to po kilkudziesięciu zwrotach sprzętu na pewno
zaprzestaliby sprzedaży takich zestawów. Sam nieraz słyszałem od sprzedawcy,
że jakiś podzespołów już nie sprzedają, bo było dużo awarii i im się nie
opłaca. Gdyby tak było z Codegenami i Radkami, to by wszyscy o tym
wiedzieli.
Mam wrażenie, że panuje swego rodzaju znobizm: "mam Chiefteca". To jest
moje zdanie, czekam na Wasze opinie.
Proszę wszystkich użytkowników Codegenów, którzy mają w zestawie Radki o
zabranie na ten temat głosu, bo ciekawi mnie ile tak naprawdę osób ma z
Radkami Codegeny, a ile Chiefteci,Enlighty.

--
// Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
// Witiia