Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: kn (kamilnew[antyspam)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 15:29:45 MET DST

> Proszę wszystkich użytkowników Codegenów, którzy mają w zestawie Radki o
> zabranie na ten temat głosu, bo ciekawi mnie ile tak naprawdę osób ma z
> Radkami Codegeny, a ile Chiefteci,Enlighty.

sam mialem codegena 300 ale zasilal on slabego kompa i wytrzymywal ale
glosnosc jego pracy w porownaniu do enlighta ktorego mam teraz jest bardzo
duza. w ostatnim czasie moi znajomi spalili 4 codegeny. 2 na radkach i 2 na
gf4 ti. jednemu dobrze chodzil zestaw z radeonem9000 ale zaczal podkrecac
proca i zasilacz padl - pozostalym zasilacz padl wybitnie od grafy - podczas
grania. Jedynym plusem codegena jesst to ze kiedy sam sie pali to nie
puszcza pradu dalej na kompa i reszta czesci nie pali sie. osobiscie uwazam
ze warto dolozyc 100 zl do codegena i kupic sobie dobry zasilacz , ktory
jest cichy , trzyma napiecia i nie spali sie przy większym wysilku.sa tez
tansze alternatywy - np poserwisowe fortrony imho za ta cene - rowna cenie
nowego codegena daja duza lepsza jakosc (ale to juz trzeba poszukac).

pzdr
kamil