Re: Kupiłem Chieftec'a i też jestem happy :-)

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 22:05:42 MET DST

"Wojtas" <wojtas9988_at_wp.pl> wystukał
(news:bct2vr$2eiu$1_at_foka1.acn.pl):

> Dowod. :)

Udowodniles :-)
Ale nie o to chodzilo - Szymon napisal, ze u niego w dwufanowym obroty
sa 200-300 rpm nizsze niz w jednofanowym, zatem jest cichszy. Zapewne
wiekszosc egzemplarzy tak ma (jest to logiczne - 2 wentylatory maja
wiekszy cfm w sumie, temperatura nizsza, wiec obroty nizsze). Ze swoich
obserwacji moge to potwierdzic (test 3 x DF i 2 x SF).

> Mam jednofanowego Chiefteca 360W, wiatrak obracal mi sie kolo 1400
> rpm. Bylo cicho, ale jednak lozyska kulkowe maja z lekka niemily
> dzwiek. Wymienilem wiatrak na PAPST 8412NGL i jest ultra cicho i
> ladny dzwiek. Wreszcie jestem zadowolony z cichosci zasialacza,
> poprzednio mialem Enlighta 300W, ktory troche wyl ( 1650 rpm)

Ale gdyby fan-mod zrobic w dwufanowym... ;-)
Pozdrawiam
Egghead