Re: Kupiłem Chieftec'a i też jestem happy :-)

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 22:13:56 MET DST

Wojtas napisał(a):

> Nie prawda ze chieftec dwufanowy jest cichszy od jednofanowego ( w
> domysle ze kazdy dwufanowy jest cichszy od kazdego jednofanowego).

O czym ty mówisz? Przecież tu niczego nie należy się domyślać.Napisałem
konkretnie, że Chieftec 360-302 jest cichszy od wersji 360-202.

> Dowod. :)
> Wystarczy pokazac przyklad ze istnieje jednofanowy cichszy od
> dwufanowego. Wentylatory dwu fanowego maja obroty x1, y1.
> Za nasz konrprzyklad wybieramy jednofanowy z obrotami x2 = min(x1,y1).

Niestety ten warunek nie jest spełniony, gdyż zachodzi zależność:
x2 > max(x1,y1)
Napisałem nawet, że wentylator w wersji single-fan kręci się ~200-300RPM
szybciej. Przeczytałeś mojego posta???

> I juz jest ciszej.

W tym konkretnym przypadku nie.

--
Pozdrawiam,
 Szymon                       mailto:mooscimol[at]o2[dot]pl