Re: Codegen 300W morderca!

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 21:48:48 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bcqejv$5m0$1_at_news.onet.pl...
> Nie od dawna wiadomo, że Codegeny to największy shit jaki pod słońcem
> widziano. Zaliczyłem niedawno dwa fatalne pady takich zasilaczy w firmie,
> więc postanowiłem o tym napisać.
>
> Akcja nr. 1
[...]
> Akcja nr. 2
[...]

Cóż. Nie posądzał bym Cię o jakąś amatorszczyznę
na przykład w ocenie sprzętu po padzie więc
powiem tak: masz pecha albo ja szczęście.

Mi jeszcze żaden pad Codegena nie zrobił nic
poważniejszego od podrażnienia organu powonienia
a też było 'kilka'.
Ostatnio nawet w dwóch kompach po 1,5 roku pracy
padły w odstępie tygodnia. Oczywiście podłączone
przez UPSy. Wszystko inne przeżyło.

Tylko statystycznie mnie czekają takie 'większe'
pady, a Ciebie statystycznie już nie. Chociaż nie
jestem pewien jak prawa statystyki działają na
Codegeny. :)

I ostateczny wniosek: trzeba montować UPSa 'za' a
nie 'przed' zasilaczem. :)

--
Pozdrawiam,          "It doesn't think. It doesn't feel.
sg                              It doesn't laugh or cry.