Re: Codegen 300W morderca!

Autor: pawlog_at_op.pl
Data: Sun 22 Jun 2003 - 12:37:57 MET DST

> Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bcqejv$5m0$1_at_news.onet.pl...

> [...]
> [...]
>
> Cóż. Nie posądzał bym Cię o jakąś amatorszczyznę
> na przykład w ocenie sprzętu po padzie więc
> powiem tak: masz pecha albo ja szczęście.
>
> Mi jeszcze żaden pad Codegena nie zrobił nic
> poważniejszego od podrażnienia organu powonienia
> a też było 'kilka'.
> Ostatnio nawet w dwóch kompach po 1,5 roku pracy
> padły w odstępie tygodnia. Oczywiście podłączone
> [...]
witam ! wiec tak mialem obudowe codegena i jak jeb...lo to rozwalilo mi plyte
w drobny mak :) a tak powaznie to byla podlaczona przez ups no i nie
przewidzialem jedego, ze do kompa byla podlaczona centralka telefoniczna. wiec
nie wiem po co mi byl ten ups bo poszlo od centralki i jak walnelo to
rozwalilo procesorek od coma na plycie :))

pawlog