Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Tomasz Przastek (Goro) (tomekv6_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 14:16:56 MET DST

Dnia 2003-06-18 13:42, Użytkownik Wojtas napisał:

> Zreszta takie same radiatory stosuje sie do grzejacej sie elektroniki
> w duzym zakladzie z ktorego mam te swoje radiatory.

...no moze i tak ale komputer to nie duzy zaklad.Przeplyw powietza jest
dosc specficzny w kompie i wymaga uwzglednienia pewnych czynnikow....

> Radiatory sa grube i dobrze przewodza cieplo i dobrze je odprowadzaja. Jak
> dysk sie nagrzewa robia sie cieple, dzialaja bardzo dobrze.

...no i nie wiem czy to dobrze ze sa grube. Gdyby mialy wiecej zeberek
ale za to ciensze, bylyby bardziej wydajne bo mialyby wtedy wieksza
powierzchnie oddawania ciepla... popatrz sobie na nowe konstrukcje
miedzianych radiatorow na proca...