Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 14:25:45 MET DST

Użytkownik "Tomasz Przastek (Goro)" <tomekv6_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> ...no moze i tak ale komputer to nie duzy zaklad.Przeplyw powietza jest
> dosc specficzny w kompie i wymaga uwzglednienia pewnych czynnikow....

Zaklad ten montuje radiatory w urzadzeniach elektronicznych i elektrycznych,
rowniez w mniejszych niz komputer. Do jakis diod, ktore sie grzeja np.

Jak

> ...no i nie wiem czy to dobrze ze sa grube. Gdyby mialy wiecej zeberek
> ale za to ciensze, bylyby bardziej wydajne bo mialyby wtedy wieksza
> powierzchnie oddawania ciepla... popatrz sobie na nowe konstrukcje
> miedzianych radiatorow na proca...

Tyle ze to nie jest radiator na proca. Tylko na dysk. I dziala. Obniza mi
temperatre o 8 stopni i jest cicho. Ja jestem zadowolony, z tego ze dziala.

:)

Wojtek