Re: Jaki HDD 120GB?

Autor: --Marcin-- (marci_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 14:25:33 MET DST

Użytkownik "Larus" <larus_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości
> Indywiduum zwane *--Marcin--*, w wiadomości
> <r4XHa.968$RM6.14745_at_news.chello.at> wyprodukowało:

> A ja mogę i powiem więcej -- to obecnie najgłośniejszy dysk IDE.

A ja powiem tak. Kupiłem ten dysk w marcu. Przez pierwszy tydzień był bardzo
cichy. Potem obracające talerze zaczęły generować bardzo wysoki dźwięk, dość
głośńo i zastanawiałem się czy nie oddać go na gwarancji. Tak się
zastanawiałem około miesiąca aż mu samo przeszło, tak że znowu zrobił się
cichy. Bardziej dokucza mi witrak na zasilaczu i procesorze (3000rpm). Jeśli
chodzi o głośność to poprzedni mój dysk Seagate U5 30GB był tak głośny (ruch
głowic), że słyszałem z przedpokoju czy skończył coś zapisywać.