Re: gdzie kupić coś takiego..........

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 11:21:37 MET DST

> Taka, ze odprowadzenie ciepla Ci nic nie da, a aspekt estetyczny to jak
> kto lubi.

dlaczego nic mi nie da odprowadzenie ciepła - możesz to rozwinąć?

> Plaster termoprzewodzacy dwustronnie klejacy :) Pytal bym w sklepach
> elektronicznych.

ja pitole.. jak kobieta z Tobą wy3muje?? :) masz trudną naturę :) nie dało
się od razu wymienić tej nazwy? :)

> Jak sa otwory mocujace to na druciki.

druciki w zestawieniu z płytą główną? wydaje mi się to raczej niebezpieczne
rozwiązanie.. poza tym ani kości RAMu na grafie ani MOSFETy nie mają żadnych
otworów :( lepszejsze wydaje się coś co dobrze przewodzi ciepło i a gorzej
prąd elektryczny

PZDR
Shaman