Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 11:16:53 MET DST

> To jest dla mnie dziwne. Dalbym tego linka z zdjeciami i nie moglbym
> oczywiscie dac na tej stronie linka do aukcji, tak?
> Przeciez to jest bez sensu. Ktos by ogladal, chcialby i nie moglby
zobaczyc
> aukcji, bo wyznajecie krystalicznie czyste zasady za wszelka cene...
> Troche zyciowego podejscia.

ależ ja wcale nie neguje sensu sprzedaży własnych patentów - to się chwali..
natomiast reklamowanie tej sprzedaży na tej grupie jest godne potępienia..
robisz z siebie zwykłego spamera i tyle.. żenujące

> Kurcze, nawet jakbym wynalazl 1000 razy szybszy procesor od Pentium 3.0
GHz
> to tez musialbym pogodzic sie ze zmowa milczenia na tej grupie.
> Ach ci idealisci....

powtarzam - nikt Ci nie kazy być opensource'owcem i nie zabrania sprzedaży
tego co jest Twoje i co ma jakąś tam wartość.. ale tutaj nie ma miejsca na
takie ogłoszenia - tak trudno Ci to zrozumieć? może spróbuj wynaleść taki
procesor i wszczep go sobie jako akcelerator procesów myślowych

PZDR
Shaman