Re: gdzie kupić coś takiego..........

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 19:13:22 MET DST

"Shaman" <mynews_at_space.pl.usunto> wrote:

> dlaczego nic mi nie da odprowadzenie ciepła - możesz to rozwinąć?

Bo pamieci i tak maja swoje maxymalne taktowanie ze wzgledu na czas
dostepu, fizyki nei przeskoczysz. Dzieki radiatorom uzyskasz kilka MHz
IMO za duzo roboty do kiepskiego rezultatu.

> ja pitole.. jak kobieta z Tobą wy3muje?? :)

To raczej jak ja wytrzymuje z moja kobieta ;)

> masz trudną naturę :)

Juz wiem dlaczego ;)

> nie dało się od razu wymienić tej nazwy? :)

Ale tak jest ciekawiej :P

> druciki w zestawieniu z płytą główną?

W izolacji.

> wydaje mi się to raczej niebezpieczne rozwiązanie..

Bezpieczne. Przekladasz kabelek przez otwory mocujace w karcie. Potem
zaczepiasz je o radiator skrecasz.

> poza tym ani kości RAMu na grafie ani MOSFETy nie mają żadnych
> otworów :(

Ano racja.

--
Krzysiek Szczepanek