Re: A co mi tam, sprobowalem... i teraz jestem zadowolony.

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 16:52:01 MET DST

Witaj motto,

W Twoim liœcie datowanym 16 czerwca 2003 (15:06:19) można przeczytać:

m> Dużym zaskoczeniem jest dla mnie temperatura procesora, teraz to już nie wiem, jakim cudem u moich
m> znajomych temperatura nie spada poniżej 50 stopni, a u mnie śmie przekroczyć
m> podczas obciążenia 45, ja mam najtańszą płytę, oni jedne z droższych, ja
m> zwykły cooler z odrobiną miedzi, oni jakieś wymyślne turbinowe.
No wlasnie - masz tania plyte i wskazania temperatury nie sa ..
rzeczowe :) Nie ma sie czym chwalic :))

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl