Re: TV-out i problem

Autor: skc (skcprv_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 17:02:18 MET DST

Cześć,
    Też miałem problemy tego typu na różnych sterownikach. Jeżeli mimo
wykrycia SECAM'u coś tam widać w telewizorze to znaczy że być może wystarczy
ręcznie zmienić standard wyświetlania. U mnie robiło się to klikając na
obrazek odpowiedniego klona, czyli telewizję i z menu podręcznego wybierało
się tam wybór ekranu i tam był przycisk 'zmień format'. Oczywiście, co
sterownik, to trochę inaczej, ale generalnie we wszystkich jest to chyba
możliwe. Chyba że w telewizji nie widać nawet zniekształconego obrazu to
wtedy problem. Wtedy zazwyczaj odinstalowywałem i instalowałem sterowniki na
nowo. Używałem nawet raz "detonator-destroyer'a żeby pozbyć się starych
sterowników, ale w końcu jakoś się udawało.

pzdrawiam, skc

Alt^ - www.altctrl.com