Re: Pamięci ECC lub z kontrol parzystoci.

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 16:54:14 MET DST

Radoslaw Sokol naskrobał:

> Nic nie pokręciłem. Tak się ten BIOS zgłasza. Na pewno nie
> znajdziesz na stronie ECSa BIOSu z dokładnie taką samą datą,
> bo BIOS wyświetla datę ostatecznego skompilowania kodu, a na
> stronie podana jest data udostępnienia BIOSu.

> Nie mam najmniejszej ochoty zmieniać działającego BIOSu :)

Hihi, ale jaja. Pomyliłem wątki i zacząłem ci udzielac rad... :)
No OK, ale jest problem. Mówisz że masz bios który ci pomógł.
Zastosowałbym go, ale po danych jakie podałeś nie trafię na niego.
Mógłbyś może doprecyzować jak go znaleźć? Coś bardziej
jednoznacznego, może jakiś link.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Barracuda 20GB,