A co mi tam, sprobowalem... i teraz jestem zadowolony.

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 15:06:19 MET DST

Tak ja zagorzały wróg AMD jestem zadowolony z Athlon'a (tm) XP 1700+ 0,13
postawionego na najtańszej płycie JetWay'a (lub jednej z najtańszych V266B).
Muszę powiedzieć, że od czasu kiedy miałem swojego pierwszego (i ostatniego
jak później myślałem) AMD firma dopracowała sprzęt. Dużym zaskoczeniem jest
dla mnie temperatura procesora, teraz to już nie wiem, jakim cudem u moich
znajomych temperatura nie spada poniżej 50 stopni, a u mnie śmie przekroczyć
podczas obciążenia 45, ja mam najtańszą płytę, oni jedne z droższych, ja
zwykły cooler z odrobiną miedzi, oni jakieś wymyślne turbinowe. Fakt miałem
na początku troszkę problemów ale po zmianie pamięci na DDR wszystko znikło
(mówię o problemach) i teraz ku mojemu zadowoleniu komputer działa
stabilnie. Katuje go jak mogę a on działa. Ale cóż Athlona mam dopiero
kilkadziesiąt godzin i postaram się jeszcze jakąś dziurę w całym znaleźć. :)
Pozdrawiam

--
  motto
  icq: 238159966
ps. poniżej SiSoftware Sandra 2003 report:
(...)
Processor
Model : AMD Athlon(tm) XP 1700+
Speed : 1.47GHz
Model Number : 1700 (estimated)
Performance Rating : PR2136 (estimated)
Type : Standard
L2 On-board Cache : 256kB ECC Synchronous Write-Back
Mainboard
Bus(es) : ISA AGP PCI USB i2c/SMBus
MP Support : No
System BIOS : Award Software International, Inc. 6.00 PG
Mainboard : VT8366-8233
Chipset : VIA Technologies Inc VT8366/A,VT8367 Apollo KT266/A,KT333 CPU to
PCI Bridge
Front Side Bus Speed : 2x 134MHz (268MHz data rate)
Total Memory : 256MB DDR-SDRAM
Memory Bus Speed : 2x 134MHz (268MHz data rate)
Video System
Monitor/Panel : Monitor Plug and Play
Adapter : NVIDIA GeForce2 MX 100/200
Physical Storage Devices
Removable Drive : Stacja dyskietek
Hard Disk : ST320410A
CD-ROM/DVD : LG DVD-ROM DRD8160B
CD-ROM/DVD : TEAC CD-W54E
(...)
Peripherals
Serial/Parallel Port(s) : 3 COM / 1 LPT
USB Controller/Hub : Uniwersalny kontroler hosta USB VIA Rev 5 lub nowszy
USB Controller/Hub : Uniwersalny kontroler hosta USB VIA Rev 5 lub nowszy
USB Controller/Hub : Główny koncentrator USB
USB Controller/Hub : Główny koncentrator USB
Keyboard : Standardowa klawiatura 101/102 klawisze lub Microsoft Natural
Keyboard PS/2
Mouse : Mysz zgodna z PS/2
MultiMedia Device(s)
Device : Standardowy port gier
Device : C-Media AC97 Audio Device
Communication Device(s)
Device : Generic 56K HCF Data Fax Modem <<-- to Saggita tylko jakoś tak się
instaluje :)
(...)
Network Adapter(s)
Network Drivers Enabled : Yes
Adapter : Karta Realtek RTL8029(AS)-based Ethernet (rodzajowa)