Re: powiedzcie mi taka rzecz - ati

Autor: at (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 03:36:36 MET DST

> Tego Ci nikt nie zagwarantuje zwlaszcza, ze nie podales inf. o reszcie
> kompa.
ano modernizuje do troszke wiecej niz minumum co 2,3 lata :)
teraz bylby to celek ~1,7- 2,0

> Nie do konca, ale nie chce mi sie rozpisywac ;P

ale...

> Kupic Herculesa 9100 badz znalezc Sapphire 9100 z 8 koscmi pamieci (4 po
> kazdej stronie laminatu). No chyba, ze sie wykosztujesz na 9500 ale Pro -
> zwykly nie wart jest pieniedzy jakie za niego chca.

ale widzialem 9000 z taktowaniem 275 i 550 a te co mi podajesz to 200 i
400...
plis powiedz cos wiecej............. :)

> Na pewno zauwazysz i bedziesz zadowolony

heh, dlatego biore ati a nie GF. Ops chyba kogos obrazilem........narazilem
sie ;)