Re: powiedzcie mi taka rzecz - ati

Autor: Maciek Mystkowski (mattm_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 23:10:57 MET DST

"at" <adamzz5_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Zaczne od moich wymagan
> - cena, no do 400 zl
> - b.dobra jakosc obrazu, bo duzo pracuje z projektami
> - wydajnosc taka, azeby powiedzmy za rok, dwa, 2,5 mogl jeszcze zagrac
> w jakas strategie, badz plynnie w unreal xx przy rozdzielczosci
Tego Ci nikt nie zagwarantuje zwlaszcza, ze nie podales inf. o reszcie
kompa.

> Ktos sugerowal, azeby wystrzegac sie ukladow taktowanych 200 mhz core
> i 400 RAM
> Czyli te ninimum to 275 i 550 ?
Nie do konca, ale nie chce mi sie rozpisywac ;P

> Zatem od jakich brac te wafelki, a jakich firm sie wystrzegac ?
Kupic Herculesa 9100 badz znalezc Sapphire 9100 z 8 koscmi pamieci (4 po
kazdej stronie laminatu). No chyba, ze sie wykosztujesz na 9500 ale Pro -
zwykly nie wart jest pieniedzy jakie za niego chca.

> PS
> Moze ktos wie czy jest znaczna roznica w jakosci obrazu pomiedzy
> intelkiem i815e a radeonami ?
Na pewno zauwazysz i bedziesz zadowolony

--
Pozdrawiam
Maciek Mystkowski