A co mi tam, sprobowalem...i kur***...

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 18:24:03 MET DST

Kupiłem nowy komputer i postanowiłem ze stary Celeron 1,2 oddam
siostrzeńcowi i zachciało mi się go jeszcze wywindować w górę i kosztowało
mnie to spaleniem procesora. Poszedłem do sklepu i włożyłem Celerona 1,4 na
płytę i ból nadal komputer się nie podnosi. Włożyliśmy więc dla sprawdzenia
nową płytę i wszystko działa, skuszony jednak cena kupiłem płytę JetWay
V266B i Athlona 1700XP+.
I co? No i komputer restartuje się z powodu błędów krytycznych średnio co 10
min, nie przegrzewa się (temp przy obciążeniu nie przekracza 45 stopni).
Żeby upewnić się że to nie podzespoły przełożyłem je do nowego komputera z
PIV na pokładzie i problem nie występuje. Po przeniesieniu na płytę z AMD
znów wyjątki krytyczne (już bez restartu, bo opcja ta została wyłączona).
Bluescreen'ów nie oglądałem przez dwa lata, teraz widziałem ich 17. Mam
dość. Poproszę więc panów specjalistów od AMD o podanie mi przyczyny takiego
zachowania.
Reszta to GF2 MX-400 64 MB, Seagate 20 GB, 256 MB SDRAM 133.

--
  motto
  icq: 238159966