Re: A co mi tam, sprobowalem...i kur***...

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 18:41:43 MET DST

In news:bcctr4$2cl$1_at_news.telbank.pl,
motto <motto77.nospam_at_op.pl> typed:
> Kupiłem nowy komputer i postanowiłem ze stary Celeron 1,2 oddam
> siostrzeńcowi i zachciało mi się go jeszcze wywindować w górę i
> kosztowało mnie to spaleniem procesora. Poszedłem do sklepu i

intel i sie spalil... no popatrz ty sie;) niektorzy by to uznali za nie
lada osiagniecie

> włożyłem Celerona 1,4 na płytę i ból nadal komputer się nie podnosi.
> Włożyliśmy więc dla sprawdzenia nową płytę i wszystko działa,
> skuszony jednak cena kupiłem płytę JetWay V266B i Athlona 1700XP+.

jaki ten athlon? 0,13 czy 0,18? jaka dokladnie wersja plyty?
http://www.jetway.com.tw/evisn/product/CPU_support/V266B30.htm
sprawdz czy to wogole ma prawo chodzic

i jezeli to juz ma byc prezent to ja bym *az* tak nie oszczedzal na
plycie

> występuje. Po przeniesieniu na płytę z AMD znów wyjątki krytyczne
> (już bez restartu, bo opcja ta została wyłączona). Bluescreen'ów nie

wszystkie via4in1 poinstalowane?

> oglądałem przez dwa lata, teraz widziałem ich 17. Mam dość. Poproszę
> więc panów specjalistów od AMD o podanie mi przyczyny takiego
> zachowania.

pytanie powinno byc dla posiadaczy dosc egzotycznej plyty

> Reszta to GF2 MX-400 64 MB, Seagate 20 GB, 256 MB SDRAM 133.

sdramy... moze sproboj na ddr

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -