Re: HDD Samsung SV0602H

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 17:47:34 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" napisał:

> Na innej grupie ktos napisal, ze elektronika dysku
> strasznie sie nagrzewa przy duzej ilosci (ok 5GB)
> kopiowanych danych. Przy normalnej pracy obudowa
> jest zawsze zimna.

Ano widzisz, o tym nie pomyślałem. Jak mi wpadł ten dysk w łapki, to od razu
zabrałem się za przewalanie na niego połowy serwera. Nie testowałem go w
"normalnych" warunkach, tylko od razu w ekstremalnie bojowych. Jego pierwszy
kontakt ze światem polegał na przyjęciu "na pokład" prawie 60 GB danych (to
tak jakby przez noworodka przefiltrowac 60 litrów mleka ;-), stąd też miał
prawo się przegrzać. Nawet nie zdążył się dotrzeć! Moja Barracuda do takiej
temp. nagrzewa się w trybie IDLE, a ten dopiero w maksymalnym stresie.
Pewnie podczas zwykłej pracy jest zimny.

Pozdrawiam,
Sniper