Re: HDD Samsung SV0602H

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 17:14:54 MET DST

"Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> wrote:

> Jasne, tu masz rację. Ale mnie zaskoczył fakt, że temp. odczuwalna
> (ręką) tego dysku była minimalnie wyższa niż mojej Barracudy (a to
> przecież jest 7200!).

Na innej grupie ktos napisal, ze elektronika dysku strasznie sie
nagrzewa przy duzej ilosci (ok 5GB) kopiowanych danych. Przy normalnej
pracy obudowa jest zawsze zimna.

> Być może było to spowodowane też tym, że u mnie w budzie siedzi teraz
> 6 dysków i wszystkie blachy są trochę nagrzane (nie mylić z napite).

W kupie razniej ;)

> Rozumiem, w realnych bojowych warunkach już nikt nie zwraca uwagi
> na cyferki.

No jak ktos ma syndrom piaskownicy to dla niego warunki bojowe to
benchmarki ;)

> przeprowadzane były równie szybko jak w dyskach 7200, a różnice
> widać było tylko w cyferkach z benchmarków. Systemu na nim
> niestety nie stawiałem.

OK dzieki!

--
Krzysiek Szczepanek