Re: problem z Flatronem

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 17:55:34 MET DST

Użytkownik "mdk" napisał:

> Czy ktos z szanownych czytelnikow moze poradzic cos na
> nastepujacy problem z monitorem (LG Flatron 915ft+).
> Otoz co jakis czas lekko przebarwiaja mu sie kolory

Mam identyczny model kupiony jakieś 2 lata temu (czyli praktycznie zaraz po
wprowadzeniu go do sprzedaży). Do tej pory nie zanotowałem absolutnie
żadnych problemów (poza tym, że raz trafił go piorun i spalił się w nim
zasilacz; ale serwis zachował się na medal).
Przyznam jednak, że u znajomego, który kupił taki monitor ok. roku temu
zauważyłem jakieś dziwne cienie przesunięte o ok. 1 mm od wszystkich
obiektów wyświetlanych na ekranie. Sprawdzaliśmy wszelkie ustawienia,
wymienialiśmy kable, kartę graficzną i ciągle to samo. Dopiero zejście z
odświeżaniem do 75 Hz likwidowało objawy. Wygląda na to, że LG trochę
słabiej testował ostatnią partię produkcyjną, albo wsadził jakieś tańsze
elementy, ponieważ wdrażał właśnie do produkcji kolejną serię.

Proponuję wizytę w serwisie.

Pozdrawiam,
Sniper