Re: Avermedia TV Studio... rok walki :(

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 14:24:20 MET DST

Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek@_wywalto_pseinfo.pl> napisał >
> Z grubsza rok temu kupiłem sobie kartę TV: AVermedia TV Studio
Stereo
> Nicam z radiem. Przerobiłem chyba wszelkie problemy jakie można
mieć z
> tą kartą: a to ciągłe zwiechy, a to nie wykrywanie overlaya, a to
> niemożliwość zgrywania obrazu, przerwania, drivery ... o bosz.

Mi to wygląda na jakieś konflikty.
Czy to jest karta z fabrycznym NICAM, czy dolutowana płytka z
kabelkiem takim jak z CD-ROM?
Spróbuj wyłączyć (wyjąć) kartę SB i sprawdź, czy na wyjściu z karty
Aver masz dźwięk - podłącz głośniki do wyjścia audio z Avera.
Jeżeli płyta ma układ dźwiękowy spróbuj na nim.

Józef